joi, 7 aprilie 2011

O lume a mea.

O lume de vis este o lume in care ai prietenii adevarati langa tine, o lume in care sa te poti bucura pana si de cele mai marunte, de cele mai simple lucruri. O lume in care totul se apreciaza la adevarata sa valoare, o lume in care poti spune cu adevarat: traiesc un vis! Un vis fara sfarsit!
Lumea reala, pentru unele persoane este banala...fara sens...etse ceva trecator, dar, daca ar sti cum sa aprecieze lucrurile  la adevarata lor valoare, poate ca totul s`ar schimba! Poate... poate s`ar schimba totul daca ar gasi `magicul` acela care ii va oferii vietii, lumii, o aura de povetse, de vis... eu am reusit sa descopar aceasta parte, alaturi de prietenii mei, in orice cadou, in orice dimineata la rasarit, in orice seara la apus, in orice alta clipa din zi si din noapte, in orice moment cand simt ca cineva imi este alaturi... sau atunci cand simt ca sunt `libera`, ca sunt acasa, ca sunt cu EI! :x Va iubesc cel mai mult!

Un comentariu:

  1. frumos ce scrii,ce simţi,ce spui..
    Astept si eu o parere de la tine pe pagina mea de facebook unde mi scriu... https://www.facebook.com/amortoaepetree

    Mersi

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate